Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
Horey-Horey Holiday Part 2(port dicson)
Saturday, January 21, 2012 | 5:08 AM | 1 comments

ASSALAMUALAIKUM


Lama ye entry ni bersawang..keh-keh..tak tahu nak post ke tak..post jela yer..ni sambungan entry INI
dari teluk batik..pas check out..kami(nur,abh,adik,aten n mak) pergi menuju
ke port dicson..sebelum tu singgah slim river..mak nak makan kat citu...dia tingin nak makan bakso tapi apa kan daya..kedai tak buka pula.

ni gambar sebelum bertolak pergi port dicson.agak tembam rasa nya..hehehe

lewat sampai port dicson..cari hotel lagi..time cuti sekolah..memang semua hotel penuh je..jangan la nak mengada-ngada pilih hotel..pasti pastu tidur dalam keta la jawabnya..




berangan konon candid la..hehe.ni masa tunggu abah gi check in
dah 2..malam baru keluar gi jalan2..geram...bateri kamera xda..pakai handphone memang gelap la..nasib la kan..setiap kali keluar jalan..benda ni mesti berlaku..handphone tak da bateri la..aish..macam-macam

lepas tu kitorang pergi makan.time tu malaysia tengah lawan.tak ingat la..dengan bahrin kot..baddrol tak main pun..sambil makan sambil tengok bola.

da la 1 gambar kat pantai tu yang boleh la korang nampak..kalu yang lain..nampak gigi je..heheh

pas tu pergi kat tepi/seberang pantai 2..da lampu macam kat ict tu..hehe..posing kejap kat situ..sebab tak tahu la nak buat apa

eh.ni abah dan mak..sempat juga


dah rupa apa dah..selemoih yer..keh2..

nur beli penyu dekat kedai tepi tu.


penyu plastik je..comei yang pasti nya.lepas tu balik...ecok pagi bertolak pergi...tet..hahaha


bukan main lagi adik makan tak ingat kakak dia..nur tak da selera sangat pagi-pagi..okay tu je nak cerita..hehehe


SALAM SAYANG

Labels: