Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
Horey-horey holiday part 1(lumut/teluk batik)
Tuesday, December 13, 2011 | 11:38 AM | 5 comments
ASSALAMUALAIKUM... nur pun xtahu nak pergi berHOLIDAY...nur tahu balik kampung je..nur xbwak la banyak baju...nur tertidur..pas tu nur lali2 dengar la yang mak tanya kat abah nak pergi mana..kita pergi lumut ke nak kuala selangor.. celik2 je dah campai kat motel lumut...huum(mengeluh)..bosan ke???banyak kali dah pergi..tapi yang semangat tu.. mak kata nak pergi ke..... dan ....yea2..hehe pagi2 tu..g cari motel,makan..gi teluk batik..tempat biasa la..dah 2..dala gambar2 ni..bosan2 tapi bergambar jugak...ish2...anak sape la ni???
comei cangat budak ni..main bola dengan ayah dia









hehe pas 2..balik ke ke bilik...mak kata bilik 103..tapi mak berhenti dekat bilik no 5..
nur: mak no brapa??
mak: no 103. nur:(jalan2 sampai blik 103)
mak:(naik tangga, ambik kunci tapi terbalik)..susah la...cuba wat pulak
nur:(nur pulak cuba)xboleh pun..la...mak..kunci 2 bilik 1003 la..bukan 103 mak:la..patut la xboleh...
kelakar betul mak ni..da ke patut macam 2..huhu... malam 2..kitorang pergi makan..ingat nak lepak2 kat luar sambil main buih..tapi hujan la..adik dah beria je..padan muka dia sebelum 2.pergi jalan2..mak singah kedai..pas 2...nur belek2 la skirt..nur nak beli, xnak beli..ambik jela..mak tanya berapa..mak kuar duit... * nur apa lagi(sengih)...dalam hati...yea2... pas 2..adik dapat suar baru..

mak: kak ko xnak ke..
nur: xmau la..suar budak2
untie jaga kedai 2:kak punya saiz pun da ni..
nur:yeke..ada erk..warna biru da x
untie : ada ni..pilih la nak warna ap??
nur:(kata warna biru tapi ambik warna hitam) nak yang ni..(cakap xserupa bikin je)
*hehehe..seluar budak2 saya muat..anda??pakai kat umah je..da gambar hello kitty plak 2..malu2.. actually nur dulu duduk dekat TLDM sitiawan..terkenang masa zaman nakal..entry len pulak..papai