Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
destinasi percutian- pulau aman
Monday, December 31, 2012 | 3:33 PM | 6 comments

asalamualaikum..harini hari terakhir tahun 2012....
selamat menyambut tahun baru...
banyak benda jadi tahun ni..ada yang manis ada yang pahit..
yang penting bertambah satu angka lagi..makin lama makin tua dah..huhu..
minggu lepas nur pergi jalan-jalan ke PULAU AMAN...
selalu orang dengar PULAU PANGKOR.PULAU LANGKAWI..
semua tu bajet tinggi ...ni kalu nak bercuti dengan bajet yang anda mampu...
pergi la ke PULAU AMAN...dari jeti BATU KAWAN..dekat je nek boat..10 minit pun xsampai
hehe..promote pulak..mai sini cuci mata jom...

ada tempat yang boleh mandi..ada juga tak...gambar chalet tu tak ada la..
tapi sama macam rumah kampung..semua ada..nak masak2 pun boleh..dah jimat dah..
petang tu..kitorang pergi jalan2..



menuju ke


jalan kaki je pun..tak da kereta..lagi pun kecil je pulau tu..banyak kali berenti tangkap gambar je pun



cantik bukan..nak mandi pun boleh..tapi nur tak mandi pun lah..layan je la ye gambar ni..aktiviti seterusnya nanti akan bersambung....



p/s: nak kembali aktif berbloging macam dulu..andai lah boleh... ;'(