Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
PEMENANG SEGMEN FOLLOWER VS READER
Sunday, July 8, 2012 | 1:24 AM | 3 comments
Asalamualaikum..
maaf atas kelewatan umumkan pemenang..
jangan marah ye..nur dah lama dapat pemenang..macam mana nur pilih..
ok..sebab tak da banyak referel yang nur dapat..jadi pemenang hadiah pillow tu akan jatuh pada entry terbaik...

sebelum tu sapa yang bertuah dapat tudung bawal .cara nur pilih slogan adalah berdasarkan isi dan penggunaan ayat ...tak bermaksud panjang tapi tak da isi..
jeng..jeng...
pemilik slogan ini


ENTRY TERBAIK KEPADA

DAN TOPUP
------------->

Doodle nanti nur bagi ye..susah pulak nak upload..tenet slow..apa pun..tahniah pada yang menang..yang tak menang..mungkin da rezeki korang dekat giveaway lain..jangan putus asa..maaf sekiranya da salah dan silap sepanjang segmen ni berlangsung..

kepada slogan dan entri terbaik..sila serta kan
nama, alamat dan no telepon di entry ni ye..
dan kepada pemenang topup..bagi tahu no dan topup jenis apa..
selewat-lewat nya 15/7 ni..kalu tak da.nur pilih pemenang lain