Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
pakai skirt pokodot ala cinderella sambil layan nasi ayam golek
Monday, June 4, 2012 | 1:29 AM | 8 comments




asalamualaikum..
hai2...maaf..ni bukan cinderella..
tapi kalu la jadi cinderella..bila la nak datang putera raja selamatkan nur ni..hehe

mai la layan budak purple ni...






nur baru balik dari kampung...dan mesti singgah cameron..tu la port tempat tangkap gambar pun.. ..kalu sapa2 yang minat skirt pokodot macam nur pakai tu...
boleh la jenguk2 kat fb ni taw.. miss qi closet....tapi korang beli..nur dapat free..hehe..
ops..

----------------------------------------------------------------------------------------

ni entry 2 dalam 1..tengok
malas ke tak campur2..haha
macam entry jjcm yang lain
kali ni nur jamu korang dengan
NASI AYAM GOLEK

nur tak rasa pun..sebab tak sempat nak makn dah abis
kata abah :ayam dia rasa rempah yang diperap tu



nak tahu sedap ke tak..korang tengok gambar ni pun rasa lapar
kan2..
macam nur sekarang
lapar la pulak ni
kat mana nak jumpa kedai makan ni
tahu tak billion manjung
kat belah belakang
sebelah kedai sakan
depan kedai wau bulan

MS CORNER nama kedai tu..
selamat menjamu selera..ehee