Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
Segmen Blogwalking Sambil Tambah Follower ..
Wednesday, May 9, 2012 | 10:26 PM | 4 comments
asalamualaikum..hari ni nur join segmen..tu pun abang hensem tag nur...
maceh abang hensem..kuing2...
nur baru je dapat header tu..sebab nur join segmen dari NAL...cantik la header dia buat..
memang thumb up la..
nur suka..nur suka..
maceh..kalau nak tengok header yang dia buat..boleh tengok kat sini..da lagi..

serba sedikit tentang blog nur ni
semua berkisah tentang nur...
almaklum la blog nur kan..keh2..kalau nak gelak2 ke.nak imbau kenangan lama..
amalina boleh la tengok entry nur yang lama2 tu...
nur dah lama buat blog ni...dari tahun 2010 tapi hujung tahun2011 baru meriah sikit blog ni...

tapi nur bukan bloger popular..nur cuma mengisi masa terluang..
tu jela keja nur pun..keke

nur nak tag NAL..pas tu