Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
sapa suka berangan...angkat tangan
Tuesday, May 1, 2012 | 7:08 PM | 15 comments

asalamualaikum..hye..nampak pic kat atas tu..
nur tengah borink ni..borink sangat2..tak tahu nak wat apa..
korang mesti penah kan..sebelum tidur tu..berangan macam-macam
contoh nur bagi: jadi pengurus syarikat terkemuka
atau pun berangan majlis kawin gempak2 sambil duduk kat pelamin..hehe
mesti ada kan..
tapi pas berangan tu pun terlena..yea
celik2 tak pun jadi..realiti yer tak seindah apa yang kita bayang kan

p/s: tak salah berangan sebab nak capai tak boleh tapi itu jela yang mampu kan2..
jom kongsi korang suka berangan pasal apa..hehe

baik hati tak..tolong klik sini..

SALAM SAYANG