Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
ayuh renovate tudung bawal =)
Monday, April 23, 2012 | 8:54 PM | 12 comments



nur bukan nak tunjuk teddy ni tapi dia comeikan..pakai tudung.

asalamualaikum..hye...sihat semua..semalam nur tak boleh tidur...nur rasa nak menjahit manik..
ingat nak jahit manik kat baju baru..tapi macam tak kena pula warna
manik tu dengan baju.
godek2..pungah2 semua tudung..ternampak tudung bawal ni

tudung raya masa tingkatan 3 tak silap nur..
sebenar ye nur da juga usha2 tudung bawal yang da crown2..ala macam mahkota kat tudung tu..da kerawang2..cantik memang la cantik
harga dia pun cantik..rm 45 tak silap nur

dari nur abeskan duit kan..nur pun hentam2 jela jahit..siap juga
tadi..tu bahagian atas jela..
malas dah.kalau rajin yang letak tepi pulak..

tada...



ni nur rasa..nur jual rm10 pun tak da orang nak beli..hahah


apa lagi..pergi geledah almari..hehe..k bai