Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
tegur secara berhemah kan lebih baik
Monday, March 26, 2012 | 7:56 PM | 9 comments
asalamualaikum..
hai..sihat ke semua..
nak tahu cara macam mana nak tegur kalu da benda tak kena pada seseorang tu tapi korang tak nak dia berasa hati..meh baca ni..
--
-
-
-
-
-
-
-

-
-
--

-

kalu orang tu dia da bau badan yang hancem...

jangan la tutup2 hidung depan dia..mesti dia usha2..
kalu cakap derete kat dia..dia mesti
tak kan percaya kan..kan

jadi korang belikan la dia dodarent ke bedak ke..
korang bagi..cakap macam ni

''aku tak sesuai la pakai dodorent ni.nah, ambik la kat kau.pakai taw
mahai tu aku beli..import obersi tu..''

so tak da la nampak sangat kan..kan

--------2---------

kalu la orang tu nyanyi2..suara dia sumbang tara hingat punya..

jangan la kutuk-kutuk dia..patut yer korang cakap macam ni

''kau nyanyi memang sedap la...tapi
kalu kau tak nyanyi lagi sedap''

memang time tu..dia melalak depan telinga korang la macam tu..hehe

------3------

ha..ni mesti selalu jadi kan..
kalu da cili kat celah gigi...cantik punya orang tu senyum2

cara nak tegur, bagi cermin. suh dia senyum kat situ..hee..

semua tip2 tu boleh la di gunakan berulang kali untuk situasi seumpama tu

*guraun semata2

SALAM SAYANG