Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
ada sapa nak doodle/dodol tak..cakap je..jangan malu2..hehe
Thursday, March 22, 2012 | 11:58 PM | 8 comments


asalamualaikum..semangat dodol lah minggu ni..
nur buatkan untuk mbe2 baik nur
nak tengok



untuk lelaki pun ada..

nur baru je rajin2 buat doodle ni..nur rasa tak sampai seminggu pun..
tapi tu la..tak cantik pun..tak da sama pun sangat..jadi kalu muka tak sama tu harap maaf la yer
bukan sengaja..hehe
tapi mana nak tahu jadi muka shah rukhan ke..siti nur haliza ke kan..
hehe..

nak tahu mana nur belajar??
belajar sendiri je..tekan2..lukis2 jadi la..
tu pun kadang2 jadi muka orang len..senget2 la..haha..
nama pun baru belajar kan..

korang pun boleh nak wat sendiri..mesti semua ada PAINT kan dekat laptop/komputer..
jadi try2 la..boleh punya

kalu nak nur buat..boleh..tapi cas la..rm10 ..haha
ok..men2 je..cakap la.. xda kena bayar pun.tu pun kalu da orang nak..
sebab nur sedar ramai lagi pandai wat doodle ni..nur takat jadi dodol boleh la..hehe
nur buka offer untuk siapa yang nak anjurkan contest/ga..boleh je nak minta sponser doodle ni dari nur..tak da masalah

SALAM SAYANG