Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
TRAGEDI-tak dapat makanan
Saturday, February 4, 2012 | 9:02 PM | 3 comments
asalamualaikum

hua-hua..tajuk entry macam tragedi sangat je..
mungkin apa yang nur lalui tadi..korang pun pernah rasa kot..cuma..terbuku dalam hati
dan korang tak luahkan je..kan-kan

tadi disebabkan terlalu lapar.nur dan atin(adik nur) saje lah order kat satu kedai makan kan food coart TESKO..tak pernah pun beli makanan tak situ
1st time la..

nur order ''nak 1 chaw kotiew dan 1 kotiew bandung''

dia pun ulang balik apa yang nur cakap tu..

then..nur tunggu dan tunggu la..

tak puas hati betul..serius..orang yang sebelum kitorang dah dapat dah makanan dia..
ok sabar lagi..sabar2...

masuk orang kedua pulak...nur pun pandang jela chaw kotiew dia..mak ai..sedap kot..

nur dengan adik pun duk pokpek2 la kitorang..tak puas hati tak dapat-dapat makanan..

kitorang tercegat tunggu situ..nak bersuara ke tak..

pas tu orang yang order tu tanya la..

''tadi order apa ye..''

nur pun jawab la ''chaw kotiew dengan kotiew bandung''

dia jawab sambil tengok-tengok tempat makanan ''dah nak siap dah''

tiba-tiba ''sorang lagi tanya, ''tadi order apa ye''

ha...mau cheq tak angin..nur tarik tangan aten..nur blah je macam tu..tapi mata dah bersinar-sinar dah(nak nagis dah kot...cheq lapaq taw tak)

takkan nak tnggu sejam baru nak dapat makanan.tak patut..tak patut..

pernah tak korang buat macam ni..jujur..jujur..hehe