Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
kenyit2 mata.sakit mata ke apa
Monday, February 27, 2012 | 3:27 AM | 7 comments

asalamualaikum..

lama la rasa tak tulis blog...dusshh...lama apa yer..baru bape hari..
petang tadi pi jalan-jalan..shoping tudung sekolah untuk konvo-kenapa tudung sekolah sebab warna putih..

tu la masalah nur..nak pilih barang tu..bukan main sampai bape kedai..
abah perli kot:''kalu beli barang tu..raya taun ni..taun depan baru dapat''
hak-hak..dia tahu anak dia macam mana..

selagi tak berkenan tu..3/4 kali la singah kedai..dia tunggu dalam keta jela..mau dia nak tunggu lama-lama..

tu pun paksa rela je beli tudung tu..dalam hati tak puas hati lagi..

eh..korang pun macam nur juga ke..
memilih sangat???nur memilih bukan apa..kalu nur tak berkenan tu..sekali tu jela nur pakai..

teruk punya perangai..but itu memang nur..haha..

ish.. tak da kena mengena kan gan tajuk..

ni baru nak masuk tajuk sebenar..
jalan-jalan kat kuala kangsar tu..eh..da sorang mamat ni....
ingat kan dia sakit mata..
rupenyer dia kenyit mata la..

terkedu kejap..haha..

tak balas pun..sebab tak kenai pun..tah dak baru pas spm apa..dak-dak nau..

tak sesuai..gedik..haha..
nur takut sangat kalu orang tak kenai nak ngorat-ngorat ni..

kalu da orang email/mesej korang nak kenal ke apa..
:jangan layan taw..kot-kot pakwe/makwe sendiri yang saje nak tengok korang melayan ke tak..

kalu dia ikut korang dari belakang ke kan :
korang angkat kain..buka seliper..(jangan baring kat situ pula) lari la kalu boleh..haha

kalu lelaki pulak..tambah kalu yang hensem tu..auw..ramai nak ngorat tu..

korang kalu tak suka yang ikut korang tu..korang pun lari juga la..jangan tunggu situ..
tapi kalu suka..jangan lupa minta no phone..leh col-col..

P/S: MEH SINI SATU KENYITAN UNTUK KORANG ;)


SALAM SAYANG