Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
ha..nak tips cara untuk dikasih..nur bagi petua ..sini la
Monday, February 20, 2012 | 2:36 AM | 6 comments
PETUA UNTUK DIKASIHI DAN DISAYANGI :
1st, ambil sebiji BUAH PINANG, kemudian baling kepada orang yang disukai sekuat hati...Kalau dia sebut"ADUH"bermakna dia dah mula bagi respon!!! Untuk lebih mujarab, gunakan BUAH DURIAN, anda harus baling tepat kat belakang dia, dan bila dia sebut"Aaaaaa......."anda lari sekuat hati....Kalau dia kejar anda, maknanya dia dah mula sayang kat anda!!!

kalu tak mujarab lagi anda boleh cuba cari internatif baru yang lain antaranya:
  • jalan-jalan sebelah dia..sambil tumpah kan air dekat baju dia..kalu dia kata ''awak buta ke'' maksudnya dia ambil berat tentang kamu..ha..betul tak.
  • kamu sendawa depan dia kuat-kuat kalu dia kata ''tak senonoh lah budak ni'' maksudnya dia sedang perhatikan kamu..
  • jika ternampak dia dari jauh..kamu tenung dia lama-lama sampai dia perasan.kalu dia kata ''apa padang-padang'' maksudnya dia memang suka kamu..huit2..apa lagi..boleh la adjust.SELAMAT MENCUBA :D
last sekali..haha..enjoy je baca tips ni yer..cuma gurauan semata-mata.
jangan buat pula..naya je orang tu

SALAM SAYANG