Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
BEN ASHAARI TANYA KAU BERANI KRITIK BLOG AKU TAK ?
Thursday, February 16, 2012 | 5:06 PM | 16 comments

salam 1 malaysia semua..
lama nur tak join segmen abang ben..nampak dari jauh je..hee
harini nur join supaya ada kritikan-kritikan awesome dari bloger-bloger sedia ada..mungkin lagi otai dari nur.

kenapa nur nak korang kritik blog nur:

1. sedar atau tak..kritikan itu la yang membina semangat untuk berbloging kan..
2.nur bukan bloger baru sangat..lama sangat pun tak..bergiat baru 6 bulan la kot.
jadi banyak lagi kena belajar.minta tunjuk ajar semua..terima kasih..sayang korang..
3. nur nak jadi bloger terkenal juga macam abang ben..tapi sebelum tu nur kena la sedia terima kritikan..berangan je tak salah kan.hehe

Salam sayang

Labels: