Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
bagi karpet pun dapat pahala taw
Wednesday, February 15, 2012 | 7:33 PM | 4 comments

asalamualaikum..
semalam ada orang bagi karpet kat sekolah..
mungkin dia da niat untuk arwah suami dia..
baru tadi abah bentang karpet tu kat bilik sembahyang.
macam-macam gelagat budak-budak tu bila da karpet dalam bilik sembhayang.

diorang duk-duk..berlawan-lawan atas tu..
sujud cium-cium bau karpet la..
sangat comel...
semua nak sembahyang atas kapet..tempat len tak nak..tak bertolak-tolak je..
dapat juga pahala untuk arwah kan..

sedekah tu baik untuk amalan berterusan..insyaallah..
kalu suka entry nur.cube tekan button donate tu..
=)
nak juga macam button tu..
follow SINI