Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
nur bawa jalan-jalan BUKIT LARUT..nak tak
Monday, January 30, 2012 | 7:35 PM | 2 comments

asalamualaikum..
ha..laju je nak ikut yer..nur bawa korang..tapi melalui gambar jela yer..penat kot nak pergi naik bukit larut ni..(macam la berjoging naik atas tu) tak sangup eden..jauh kot..

bukit larut ni..antara tempat yang terkenal dekat perak..mention balik di PERAK ye kawan-kawan..

kalu korang pergi sabtu ahad(hari minggu..jenuh la nak tunggu)
macam kitorang la..beli tiket pukul 8 pun..trip pukul 11..dasyat kan..nak jungle traking pun boleh..

tapi pengalaman naik jep tu..memang best kot..tak larat nak jerit-jerit..macam naik roller coster rasanyer..tak rugi la tunggu lama dan bayar 6 ringit tu..

nur duk kat taiping pun..ni pertama kali nur naik bukit larut tu..hehe..tempat sendiri pun tak berjalan..


mula-mula sampai dah bergambar..zati muka pucat je..sebab naik jep tu..tambah pintu jep tu nak terbuka..mau tak dia pucat..kelakar tengok muka si shella..kalau korang nampak pun korang gelak kot






tukang masak magie kitorang pun dia juga..



sebelum makan pun posing2 dulu

dah kenyang pergi jalan2 pulak..


maaf la saya tak pandai posing..ngee

balik rumah jom..

ni la jep ye..gila-gila la pakcik tu bawa..terkejut boboi

aucak...pilih sorang satu pokok..hee


ni atas titi pulak..bergegar-gegar jalan atas tu



ha..nampak rumah nur kat atas tu(tipu je)hehe

fulamak...mas kelihatan disitu..hehe





sesi memanjat untuk naik ke atas..penat pun ada..best pun ada

zati nak sangat tangkap gambar dengan pokok tu..ambik wat kenangan..bukan senang kan
selamat datang ke teratak kami.hehe
last but not lease..hee..

seronok sangat keluar dengan diorang..zati,mas,shikin dan shella..
bergosip-gosip..mengimbau zaman sekolah rendah dulu..gelak-gelak.makan-makan..posing-posing..jalan-jalan..merendah jalan la..naik jep..semua pengalaman yang best..seronok..korang pun patut cuba jalan-jalan BUKIT LARUT tu..posing la cantik2..banyak tempat korang boleh posing-posing..hee..ok papai

SALAM SAYANG