Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
KERJA oh kerja...come to ME
Monday, January 23, 2012 | 11:30 PM | 12 comments
ASALAMUALAIKUM..dan hye2 semua..boring yer..rasa nak kongsi cita dengan korang..
nur ada la buka satu laman web kerja ni...

lepas tu..nur pun buka la sambil mak pun tengok juga..

nur tekan la jela kerja pencuci la, kerja penyambut tertamu ke,operater

nak tahu apa yang tertera

''anda tidak layak untuk memohon jawatan tersebut''

nur cakap la kat mak ''mak,tengok bukan kak memilih keje..keje yang tak layan bagi kak''

buka punya buka..pas tu tertulis la penerangan kerja macam ni

''boleh kerja elok..kalu mau cuti banyak ari.jangan mari''

sekali cakap melayu cina dah..haiya..

kat situ dah gelak-gelak dah..

tambah pecah perut gelak gan mak

mak :''kak,kau cuba buka yang pentenak tu''

nur:''tak mau la orang.nanti ternak apa pulak''

sekali tengok..la..betul rupanyer...

ternak ba**

ambik kau..tak kan la chek nak apply keje tu..

nak aply kerja ketua operator pun tak layak..just pakai pmr je

nur pun tanya
''mak,kalu ketua operator pakai pmr.operator pakai apa??

korang rasa??

nur tak memilih..tapi kenapa..kenapa..wargh


SINI nur kongsi laman web yang nur selalu apply mohon kerja


done..hee..wish me gud luck yer.



SALAM SAYANG