Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
Dunia 2011 &2012
Thursday, January 5, 2012 | 1:07 AM | 7 comments


Asalamualaikum danwarga geng fiqra..sihat ke??apa macam tahun baru ni..hehhehe
harini nur join aktiviti ni..aktiviti lepas nur tak join..( rasa agak kecewa asyik xmenang je..)hehehe..men2 je..angap je xda rezeki kan2..

ni gambar merepek yang nur edit...maaf la tengok xda beza sangat kan.eh lupa..ni kad nur.


persamaan yang ketara:tudung tu masih relaven untuk digunakan..hehehehe..sebab da warna-warni(crayon adik panggil..leh pakai dengan baju warna ikut suka hati)

perbezaan dari gambar

dari segi tempat

awal 2011 : hadapan asrama smv kuala kangsar
hujung 2011:depan hotel port dicson
awal 2012: dalam keta pergi econsave

beza dari cara gayakan tudung..suma lain-lain..

awal 2011: orang sebuk pakai inner sekerat tu kan..nur pun menyibukkan diri jgk
hujung 2011: ni fesyen sendri..hehhe..
awal 2012: nur tengok kat tv fesyen tudung macam ni..inner leck tu baru je beli..dia wat ala hana tajima pas tu ala2 dhia..hehhe..

awal 2011: nur sangat tembam
hujung 2011: kurang sikit
awal 2o12: sangat-sangat la tembam


perbezaan kehidupan di sebalik gambar

tahun 2011: nur masih bergelar pelajar
tahun 2012: sekarang dah abes belajar..rindu nak belajar balik..tak dapat sambung belajar lagi

tahun 2011: umur 21 dah..dah daftar mengundi
tahun 2012: dalam tahun ni dah boleh mengundi..k..dah tua tapi xlaku2 lagi..sob2..heheh

tahun 2011: macam-macam dugaan dalam tahun ni..agak mencabar tapi alhamdulilah..ok dah..dalam tahun ni juga lah..macam-macam orang nur kenal..sakit hati..patah hati...
tahun 2012:nur nak mulakan hidup baru dengan azam baru..

vote for me ok..hehehehe

p/s: nur akan anjurkan contest bulan 2 nanti..jemput-jemput la join..hadiah ada..tapi xdala gempak sangat..