Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
BEN ASHAARI : PESAN DIA , IBUKU ..
Monday, January 9, 2012 | 11:45 PM | 11 comments






ASALAMUALAIKUM


hai2...semua...sihat ker...ni pesan ibu jeke..pesan abah tak boleh ker..sebelum nur cerita pasal pesan ibu tu kan...nur nak kongsi status n
i dengan korang semua...



begitu jugalah seorang ibu...mereka adalah orang yang penting dalam hidup semua orang kan...baca paper sekarang ni..da anak tingal orang tua mereka dekat hospital...tak baik la buat macam tu...nanti anak-anak korang buat macam tu kat korang..baru tahu langit tinggi ke rendah...


ok..dah cukup bebel sorang-sorang
..

mak pesan kat nur:

"kak,bangun awal tolong mak.."
"kak.kau dah isi belum borang kerja tu.."
"kak,nanti kau buang sampah."


itu pesan dia harini lah...

pesan yang selalu nur ingat

''kau jangan sayang lelaki lebih dari kau sayang dekat dia..biar dia sayang dekat kau..tu takpe..cari macam abah kau t
u''..(abah memang perfect suami..nak cari kembar dia susah la)

pesan abah nur yang nur ingat..

''kak.kau pergi belajar jangan balik-balik''dalam gurau(ni dulu masa belajar)

kenapa dia cakap macam tu???


da sebab lor...sebab hari tu nur sambung belajar kat kepa
la batas kos nursing2 juga lah..xsampai bape hari dah nak balik.(tak nak belajar situ)..tension lor..sebab tak minat..tapi menyesal juga wat macam tu...

xpela..dah abes belajar pun..ABAH DAN MAK...sayang korang sangat...muah 2x

abah memang susah sikit nak senyum..tapi dia memang jenis suka buat lawak..orang tak kenal mesti ingat dia garang (garang la jugak..hehe)
tengok..dulu tak dapat naik pelamin..ni dapat juga merasa..hehhe(alo tomei2)

k..siap...selamat membaca


Labels: