Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
peraduan foto memukau..(percutian di pulau pinang)
Sunday, December 11, 2011 | 11:11 PM | 5 comments




ASALAMUALAIKUM..

cheq nak join contest ni..tapi nak wat macam mana..cehq dah terlepas tarikh..ti xadil pulak untuk orang len..tapi apa pun..cehq nak farz baca juga...hehe

sebelum start baca..tekan la lagu video ni dulu ok..baru da feel nak baca..




cheq memang lahir kat peneng..tapi nak cakap peneng ni..susah sikit la..dalam keta sempat lagi snap gambar..ni atas jambatan pulau pinang..kalu boleh nak je turun tangkap gambar kat atas tu tapi masalah ye..xpernah orang wat pun..destinasi adalah merendek ke peneng..(semestinya)
sampai2 je padang kota lama..posing dulu



ok la sikit2..hehe

hampa kalu pi peneng..mesti jumpa banyak


apa lagi kedai nasi kandaq..pi peneng..jangan lupa singah ..pekena dulu..satu lagi..dulu mydin da kat peneng je..sekarang merata2 dah da..cheq pi jalan mydin..cheq usha2 la kersang(keronsang)



tapi kalu anak mami mesti la mas(barang kemas) yang penting..penuh satu lengan..hehe..normal la kan..pusing2...sekali tu..kami pun pergi la pesta peneng..penat kut jalan ni..lenguh kaki2..parking punya la jauh nak mampus..tapi best dapat paw mak..
betui..cheq masuk pesta tu..suasana dalam tu..posing2 dalam taman mini pesta macam kat ict juga la..cuma dia mini ladone..banyak lagi tempat2 best kat peneng..xrugi kalu nak jalan2 sana..farz...selamat membaca yer..hee