Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
gelagat dia mencuit hati..xpercaya..jum tengok
Thursday, December 15, 2011 | 4:48 PM | 7 comments
ASSALAMUALAIKUM...

harini nur rasa rindu kat dak ni..jadi nur nak taip pasal dia.dalam minggu lepas nur balik kampung tidur rumah pak lang..jadi memang terhibur dengan perangai anak dia yang sorang ni..nama dia mohd hafiz iman..sedapkan..baru umor 4 tahun..tapi pandai cakap..pandai melawan..cerdik sunguh..
ni kerja dia petang2..hehe


main air..pandai siram pokok bunga..tu tengah cari pokok mana dia nak siram





ok..nur suh dia siram yang tu..dia pun ikut je..hehemalam tu..kitorang suh dia pakai spec mata..wat gaya..ha..dah macam the rock dah..hehe


ni gaya fatin yang suh wat..katanya kawan dia suka wat gaya macam tu..


comot gila makan..penuh mulut2..nak tahu cerita kan..time makan ni la..air dia tertumpah..

yang kelakar tu..sebelum orang marah dia..dia nangis tu..
dia kata

ish...adik dah pegang elok2 dah cawan ni..melampau taw nak tumpah..abes suar adik basah..adik gigit karang baru tahu..sambil kesat2 air mata..macam mana nak makan ni..air dah masuk dalam nasi..

macam mana pun dia kena abeskan juga..hehe..pandai betul

tengok muka ceria tara ingat..nampak x kat telingga dia..tu tepung roti canai..kerja fatin la tu..rindu dia..hehe