Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
yahoo..kad pengenalan baru
Tuesday, November 22, 2011 | 12:40 AM | 1 comments
ASSALAMUALAIKUM

selamat tinggal kad pengenalan lama..hehehe
muka mcm budak2 giler..haha..kelakar toi..time ni kurus lagi..berat bru 3o lbh..jgn x percya..haha..sblm ni cik ainol dh suh pg wat kad pengenalan bru dh..dia ckp memg kna tukar la..hee..malas nk wat lagi..tapi dah alang2 abah nak bawak fatin gi tukar my kad baru..so nur pun tukar jela kn..ha..kepada mereka yang xtukar lagi..pas umo 12 thun..dalam lingkungan 18-24 kena tukar len dah ye..klau x korang kena denda rm100..
fuh..lega..hek2..
nak tukar ni kna rm10..dah 2..kna ambik cap jari..nur pun xthu..dulu pun sama..msti sush..gigil2 jari..nasib abg 2 ok..hehe..klu x kena perli dah..

pas 2 bab tangkp gmbr..pling xske la..dia bg arahan..

abg 2: adik ke kiri sikt..

nur:( senget kn kepala)

abg 2: adik ke kiri bkn sengetkn kepala..

nur:( senyum je, pas 2 ke kiri)

abg 2: adik ,kepala adik ke kiri ye..bkn dngn badan2 skali
nur: (ke kiri kn kepala)

abg 2: ish. 2 kiri sangat dh..ke kanan skit

nur:(ok2)

punya lama bru ok..hek2..ap2 enth nur ni..suke teleng kepala..hahha

pas 2 dia bg surt gnti mcm kat atas 2..nur bukan warga indon ok..macam di wawar kan..hak2..jht toi kwn nur 2..ada dia kta mcm 2..kita zoom skit kat gmbr 2

ya allah, gemuk toi..tembam giler..hak2..ada nur kisah..=p