Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Status ; hye si cantik dan si hensem...dtg la selalu yer...

get this widget here
Mereka Terhebat

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


google



Sembang-sembang Sini



Older Post | Newer Post
baddrol bakhtiar, i love u..( jerit kuat2)
Thursday, November 17, 2011 | 11:23 PM | 2 comments

abang, sayang sentiasa sokong abng..wat yang terbaik ok..hak2..gedik gila bunyi..men2 je ok..
sejak dua menjak ni..nur suka tengok bola..lawan sukan sea kan..makin ketara la..tambah tengok badrol bakhtiar main..dia jadi ketua pasukan..
paling best 2..dia suka rembat bola walaupun jauh..n dia boleh sepak pakai kaki kiri atau kanan..suka2..muka dia macam muka kawan nur pun ada..
walaupun hari ni dia xrembat gol untuk malaysia vs indonesia pun..tapi nur tetap sokong dia..hahahaha..dh abes admire dah ni..nk sain boleh..
nur sembang dengan adik..

nur :ecem x baddrol bakhtiar ni..

adik: ko mesej dengan dia ke

nur: hak2..dia ni ketua bola sepak la..orang admire dia je..

adik: apa la ko ni...hehe